Hallå på er denna juldagsnatt!

Hoppas ni ätit er mätt på julbord, fått fina paket, umgåtts med familj, släkt, vänner och kanske framförallt bildat er fina julminnen.

Jag har tidigare nämnt att jag beställt böcker från bokus och att jag ivrigt väntat på att få dem innan jul. Det kom dock aldrig några böcker. Jag tänkte, dem har säkert fullt upp så här innan jul och många av mina böcker skulle beställas ifrån ytterligare en leverantör så jag antog redan tidigt i processen att det hela kunde dra ut på tiden. Gissa om att jag blev paff när jag öppnar en av julklapparna och får se Andrew Loomis två böcker som jag längtat så efter att få. Mamma och pappa är bara allt för snälla. Jag blev överlycklig! Mamma sa dock att dem andra böckerna inte fanns i lager, så det blev bara dem två. När det sedan var dags för ännu en julklapp blev jag lika förvånad igen, där i ligger "The illusion of life" och "The Archive Series ANIMATION"! Jag gick på det igen! Efter det förklarade mamma att dem andra böckerna verkligen inte fanns och att det i mitt sista paket fanns lite teckningsmaterial som papper, pennor och liknande. Jag nappade på betet, igen!! Tror du inte att där i låg även Drawn to life vol. 1 och 2.. Mamma och pappa är bäst! Jag älskar er!! <3

















Liknande inlägg