Som ni kanske har märkt har det skett några mindre förändringar här på bloggen. En ny header och bättre kategoriserade inlägg för att ni enklare ska kunna navigera bland alla mina inlägg. Igår provade jag också på att använda mina promarkers som jag för övrigt varit väldigt dålig på att använda. Det som började som ett tänkt tidsfördriv i en timme eller två slutade med en halv dags arbete. Jag tuschade Faline i en kombination av Victoria's secret, en lite skämtsam tvist sådär. 
 
Nu till veckan ska jag jag börja om på ny kula med mitt tänkta projekt i skolan. Det känns nästan oundvikligt att inte börja om från början då mitt arbete känns så viktigt att få rätt. Jag kommer hålla er uppdaterade här i höst om vad projektet mer exakt handlar om men fram tills dess säger jag att det är stort och kanske framförallt personligt. 
 
"Faline's secret"
 
(Promarkers och staedtler pigment liner på Canson Bristol papper, storlek A3).  
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej