Äntligen är det bestämt! Och ska jag vara helt ärlig är jag nästan lite ivrig. Nu ska det tecknas utav bara den! Igår fyllde min fina, vackra, underbara mamma 50 år! Ett faktum som för mig är svårt att förstå. Det är presenten till min kära mamma som åter skänkt mig glädje till att teckna. Presenten är den omtalade "Arwen" som länge stått högt upp på hennes önskelista och efter år av löften ska den slutligen bli av. Som tidigare sagt har jag tecknat denna skönhet ett flertal gånger, men aldrig har jag kännt mig nöjd över resultatet. Därför ska jag än en gång teckna denna alv och hoppas nu att mitt sinne får ro.
 
Hon är så duktig min mamma. Vi delar ett stort intresse och hon är en stor inspirationskälla för mig .Det är svårt att beskriva känslan av att ha någon som förstår omedelbart. Ser med samma känsla, uppmärksammar det många inte ser och som kan ge mig konstruktiv kritik. Samma band känner jag till min syster, vilken gåva att få dela detta intresse som jag brinner för med människor jag älskar.  
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

marina

10 Nov 2013 19:09

Den var ju fin. :)

Svar: Tack, kul att du gillar den! :)
Mikay

Kommentera

Publiceras ej