God kväll kära läsare,

hoppas allt står bra till med er så här 12 dagar innan jul. Är ni bekant med filmen "Män som hatar kvinnor"?, i sådana fall kanske ni känner till den engelska versionen med titeln "The girl with the dragon tattoo" som har premiär den 21/12 2011. Det som jag tycker är speciellt med just denna film och särskilt för min syster är att hon i våras fick vara med och vara statist i filmen. Just på denna bild ser ni henne till vänster om mannen som drar väskan på perrongen. Jag själv ser ju såklart att det är min syster (känner igen hållningen) men jag förstår såklart att det bara är jag som kan se det. Jag håller verkligen tummarna att hon kommer synas mer i filmen, det skulle vara så roligt för henne. Fast jag antar att ha stått bara någon meter från Daniel Craig och blivit dirigerad av självaste David Fincher inte är helt fy skam det heller, inte alls.

Här är en länk till min systers blogg : http://rawstory.blogg.se

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej